کولوکیشن چیست؟ چرا از خدمات کولوکیشن استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : mhs

هزینه کولوکیشن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

مکان مرکز داده: مراکز داده در مناطق مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، مراکز داده در شهرهای بزرگتر و پرجمعیت‌تر گران‌تر هستند.

فضای مورد نیاز: شما به چه مقدار فضای رک برای سرورهای خود نیاز دارید؟ قیمت بر اساس واحد "RU" (واحد رک) محاسبه می‌شود که هر کدام معادل 1.75 اینچ ارتفاع است.

میزان پهنای باند: شما به چه مقدار پهنای باند برای سرورهای خود نیاز دارید؟ قیمت بر اساس مگابیت بر ثانیه (Mbps) یا گیگابیت بر ثانیه (Gbps) محاسبه می‌شود.

خدمات اضافی: آیا به خدمات اضافی مانند امنیت، مانیتورینگ یا پشتیبانی نیاز دارید؟ این خدمات هزینه‌های اضافی را به همراه خواهند داشت.

کولوکیشن زیرساخت به معنی اجاره فضای فیزیکی در یک مرکز داده امن و مجهز برای قرار دادن سرورهای خودتان است. در این مدل، شما مالک سرورها و تجهیزات خود هستید و مسئولیت مدیریت و نگهداری آنها نیز به عهده شما خواهد بود.

کولوکیشن ایران به معنی اجاره فضای فیزیکی در یک مرکز داده امن و مجهز در ایران برای قرار دادن سرورهای خودتان است. در این مدل، شما مالک سرورها و تجهیزات خود هستید و مسئولیت مدیریت و نگهداری آنها نیز به عهده شما خواهد بود.

خرید کولوکیشن: راهنمای جامع

کولوکیشن، اجاره فضای فیزیکی در یک مرکز داده امن و مجهز برای قرار دادن سرورهای خودتان است. در این مدل، شما مالک سرورها و تجهیزات خود هستید و مسئولیت مدیریت و نگهداری آنها نیز به عهده شما خواهد بود.

مزایای خرید کولوکیشن:

کنترل بیشتر: شما کنترل کاملی بر سرورها و تجهیزات خود دارید و می توانید از نرم افزار و سخت افزار مورد نظر خود استفاده کنید.

امنیت: مراکز داده از نظر فیزیکی و امنیتی در بالاترین سطح قرار دارند و از سرورهای شما در برابر خطرات مختلف مانند سرقت، آتش سوزی و بلایای طبیعی محافظت می کنند.

قابلیت اطمینان: مراکز داده از منابع برق و پهنای باند پشتیبان استفاده می کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، سرورهای شما همچنان به کار خود ادامه دهند.

مقیاس پذیری: شما می توانید به راحتی فضای رک و پهنای باند خود را در صورت نیاز افزایش دهید.

 

کاهش هزینه ها: در مقایسه با خرید و نگهداری سرور در محل کار خود، می تواند هزینه ها را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

 





:: برچسب‌ها: هزینه کولوکیشن , کولوکیشن زیرساخت , کولوکیشن ایران , خرید کولوکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: